HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

My name is Egyetem, Corvinus Egyetem

2008.09.11. 21:41 nesta9

Ma elmentem megvenni a busz bérletemet, ami itt nem olyan egyszerű. Ehhez kell egy hivatalos okmány és fényképes igazolvány ráadásul még a lakcímem is. De a lényeget már csak a busz megállóba vettem észre a bérletemen. A nemzetközi diákigazolványomat adtam oda és még külön meg is kérdezte, hogy az első nevem-e a családi? Mondtam, igen nálam fordítva van a sorrend. Ezek tuán látom, hogy a nevem így már helyesen azaz francia sorrendben: Egyetem Corvinus. Sokféleképpen írták már el a nevem, de így még nem. Ez is egy új forma :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr88659412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magas bubu 2008.09.11. 23:20:27

Gratulálok Gábor!!! Nem izgulunk érted, érzem téged nem tudnának eladni 3 tevéért. A te árfolyamod 2 teve...:)

Amúgy a neten most találtam egy nagyon jó netes tőzsdejátékot: www.hirbroker.hu ...
Próbáljátok ki!!;)
süti beállítások módosítása