HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Meglepő,hogy kik tudnak angolul

2008.09.14. 12:05 nesta9

Tegnap mentem be a megbeszélt helyre és odalép hozzám egy férfi. Franciául kért tőlem pár eurót. Mivel nem voltam benne biztos, hogy ezt mondta inkább angolul mondtam neki, hogy nem vagyok idevalósi. Erre kérdezte, oh English... és kért tőlem pár eurót angolul, hogy vehessen magának valamit a boltban, elég jó angolsággal. Azért ez meglepett.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr70662690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mike255 2008.09.15. 20:06:52

És adtál neki? :D

nesta9 2008.09.15. 20:19:46

Erősen elgondolkodtam rajta, de végül nem adtam. Nem szoktam adni és tartottam az elvem.
süti beállítások módosítása