HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Bencének személyesen Hollandiából

2008.09.28. 09:42 nesta9

Igen Hollandiából, mert meglátogattam Fanniékat. Mivel Bence is így felfedte magát :) egy külön bejegyzést szánok neki, annak jó voltából, hogy tegnap én ültem azon a halál biciklin, amin ő ült két éve, amikor itt jártak. Hát egész másképp gondolok már az ő helyzetére. Ez tényleg nem volt semmi, hogy a pedálja kattogott és nem ment rendesen az semmi, de valami mindig beleakadt és a sebbesságe is elég kicsi így. Ahogy tegnap mentünk az Etióp étterembe úgy többször is feljött a kép, ahogy anno Bence teker a hosszú kabátjában és azt mondogatja én itt halok meg, ha ez egyszer becsipi a sálamat vagy a kabátomat...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr64685367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qqbenq 2008.09.28. 23:24:38

Köszönöm.
Picit jobban esett volna, ha akkor is kifejezed a sajnálatod, és nem csupán kinevetsz, mikor azt állítom, hogy a bicikli kormánya fogás hatására leesik. Vagy ha legalább megvártok. De mindegy. Mindenesetre puszilom Fanniékat. Az etióp étterem kifejezés engem nem tölt el bizalommal, de te tudod hol eszel :).

Dóri 2008.10.21. 14:49:24

Nem kell kifogás, Bence, sosem tudtál biciklizni! :)
süti beállítások módosítása