HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Francia és Angol Vizsgák

2008.10.08. 21:26 nesta9

Angolból még nincs eredmény, de ha nem megyek át, akkor megadom az email címét pár tanáromnak is. Összességében egy Toefl vizsga volt, szerintem ment azért, de hát tipikusan az a teszt kérdés, hogy önszerint hogyan folytatódna leginkább a történet aztán gondolj, amit akarsz.

Francia érdekesebb volt. Nem regisztráltam, mert azt hittem csak annak kell elmennie rá, aki franciául tanul az egyetemen. De aztán az utolsó pillanatba felvilágoítottak, hogy nem, aki kurzusra is akar járni annak is kell mennie. Persze itt nincs internetes jelentkezés csak papírfecnik vannak (Mert ez a közponit Egyetem nem a HEC az én szakom). De aztán a vizsga egyik napján Barna rábeszélt menjek el én is mert úgyse nézik. Teljesen igaza volt. Igazából írásbelire néztem be és előtte beszélgettünk a folyósón és akkor meggyőzőtt, hogy menjek be szóbelire is. Bevoltam fosva rendesen, de egy kis kedves vizsgáztatóm volt, szóval a végén még meg is dícsérte milyen jól beszélek, ahhpz képest, hogy gimibe tanultam utoljára. Utána megírtam a 2 órás írásbelit. Lehetett választani könnyű közepes vagy nehezet akarsz írni én a közepeset választottam, persze a nehéz könnyebb lett volna, mert ugye a pénzügyi válságról jól eltudok beszélni csak egy pohár vizet nem tudok kérni... De túl jól se kel ezt megírni, mert aztán szív az ember.

Persze péntekre ígérték, mondtam Barnának, hogy én nem megyek be megnézni az eredményeket, mert ezek úgyse hiszem el, hogy időben megcsinálják. Persze nem is volt kint. Hétfőn volt kint az eredmény B1 lettem az amit belőttem magamnak, de volt egy olyan érzésem, hogy mindenkit csak beraktak oda, ahova kérte az időpontot és ha lehetett választani, akkor még az döntött milyen tesztett töltött ki és kész... szóval nem hiszem, hogy elolvasták volna...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr68704108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása