HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Ma járt nálam a rendőr

2008.10.11. 10:20 nesta9

Már többször keresett itt, de vagy nem voltam itthon vagy gondoltam úgysem engem keresnek és elment mire leértem.

Mielőtt bárkiban elindulna a fantázia miért is keresett az ok egyszerű. Az iskola kötlezett, hogy jelentkezzünk be a városházán, mivel tovább leszünk mint egy egyszerű turista. És itt ilyenkor az a folyamat, hogy a városházáról meg ki küldenek egy rendőrt a cmíre, hogy ténlyeg én is ott lakom-e, meg ilyenek.

Persze a rendőr nem is értette (miért van itt, ha csak ), hogy ja diák vagyok ja csak félévre maradok és persze vagy 5-ször megkérdezt, hogy akkor miután bejeztem itt a félévet megyek haza és soem térek vissza :). Nagyban helyeseltem.

De pozitív élmény, hogy persze csak franciául beszélt (bár nem kérdeztem lehet tudott másképp is) és teljesen jól elbeszélgettünk nem volt semmi gond. Najó egyszer megkérdezett valamit, amit elsőre nem értettem. Mindmáig nem tudom pontosan mire gondolt, de amikor visszakérdzetem, akkor már csak annyit kérdezett, hogy hány éves a tulaj. Ha ezt lehet ilyen egyszerűen is, akkor mit kérdezhetett először nem tudom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr8708251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása