HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Project Management Belgium

2008.11.26. 13:59 nesta9

Tegnap sikeresen prezentáltunk a Project Management Institution (PMI) Belgium idei konferenciáján. Elég jól sikerült. Hogy kerültem oda? Egyszerű az egyetem küldött egy emailt ki akar részt venni én érdeklődtem, így egyből bepakkoltak, de nem bántam meg. Három belgával és egy taijwanival voltam egy csoportban és mint kiderült ez a szervezet eléggé flamand alapú és most volt az első alkalom, hogy ezen a részen rendezték meg a konferenciájukat, így megtettek mindent és úgy érezték, hogy a HEC (mint a híres és jó) egyetem tanulóinak is prezentálni kell vmit. Ezek voltunk mi. 5 napunk volt, hogy csináljunk egy 3*3 méteres artwork-t, ami a project management 9 tudását reprezentálja (igen kb ennyit tudtam én is erről a témárül) de egy 150 oldalas könyv segítségével és egy kis kreativitással megcsináltuk. Igen ebből az 5 napból 3-at Páizsban voltam szóval nem én végeztem a legnagyobb részét a munkának, hanem a három belga (akik a belgára nem jellemző tett vággyal szorgalommal rendelkeztek). De azért hozzájárultam én is a munkához. A prezentációnk igazi sikert aratott, az addig soha sem látott tanárok egyetemi emberek utána fel is tűntek és fényképeztették magukat velünk... Elvileg azért majd mi is kapunk ezekből a képekből.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr36789563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása