HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Párizs I. Péntek az indulás

2008.12.01. 13:39 nesta9

Pénteken 4:30 kor volt reggel a találkozó persze én 4:20-25ra voltam ott és akkor még csak a két finn és én voltam ott a 60 fps utazó csapatból... Ezt itt már megszoktam

5 körül elindultunk. Egy kényelmes nagy busszal mentünk. Kicsit sajnáltam, hogy nem TGV-vel mentünk, így az az élmény sajnos még kimaradt, de majd a legközelebb már azzal megyek :). Délelőtt megérkeztünk és a Louvre-ben kezdtünk.

A Louvre nem volt rossz, de valahogy nekem akkora élményt nem okozott. Valószínűleg mert már voltam hasonlóan nagy Galériába (London, Amszerdam...). Hozzá kell tennem Budapesten a Várban levő múzeum se rossz világszinten sem és tavaly még ingyenes is volt... De persze igen, ha Louvre láttam a Mona Lisa-t is. Persze a franciák ennek is külön nevet adtak ott úgy hívják Jaconde. Ne kérdezze senki miért, mert franciák. Persze nekem az se volt nagy élmény, mert én sose voltam oda érte. Kérdeztem a többieket, hogy miért pont ez lett világhírű és mitől jó, de senki sem tudta.

Aztán jött a Champs Elysée (remélem jól írtam). Van egy szakasz, ami ilyen bódés. Nem rossz, de nem nagy szám, de után a diadalívhez közledve már igazi Párizs. Rengeteg elegáns bolttal kivilágított utcával és a végén az a szép kis körforgalom...

Végül este hazamentünk és volt egy ki buli is persze.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr43797784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása