HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Pofátlan lett ez az index.hu blogja

2008.12.12. 14:48 nesta9

A reklámok nem az enyémek semmi hasznom nincsen belőle és lehetőség szerint ne is nézzétek. Röviden a történet. Az index.hu, aki üzemelteti ezt a blogot kitalálta, hogy mostantól aki reklámot akar az nem olyan egyszerű. Saját maga nem intézheti, hanem mindenkinek felezni kell a bevételt velük. Elvileg megkérdeztek engem mit akarok reklámmentes blogot (és akkor nem kerülök ki a címlapra ohh) vagy reklámosat de akkor feleznem kell velük. Mondtam nekik reklám menteset akarok. erre kiraktak még is reklámot. Megnéztem a beállításoknál és beállítottam, hogy nem, mégse akarok reklámot. Erre ki írja, hogy az igénye bejött majd jan 31 után át állítjuk. Szóval csak kiraktak reklámot és még csak nem is adnak érte pénzt. Hihetetlen pofátlanok. Megjegyzem minden más blog szolgáltató reklámmentesen meg tudja oldani ezt a dolgot, szóval elég pénzéhes dolog ez. Mindegy én már nem megyek át más helyre, de akkor is tipikusan vissza élnek vele. Eddig se használtam túl sok terméküket, de ezek után nem is fogok. Google termékek úgy is kb 1000 jobb, tudom mindenkinek ajánlani teljesen ingyenes és sokkal profibb dolgok elérhetők. Hiba volt úgy látszik esélyt adni a blog.hu-nak

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr18819062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása