HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Mi is volt a Boardingnál

2009.01.08. 11:13 nesta9

Még volt egy jó félóra, ha nem több a Boardinghoz és már reménytelenül hosszú sor állt ott. Úgy éreztem utolsónak beállni nincs értelme inkább leülök a Boardinghoz legözelebbi padra egyből a sor mellé és ott várom ki nem állva. Hát persze már vagy 20 perce ki kellett volna nyitnia, amikor még mindig zárva volt, de ekkor egy hang bemondta, hogy a repülönkre nem a 7-es kapunál kell Boardingolni, hanem a 8-asnál. Reflexszerűen felugrottam és mivel a többiek a sorban állva távolabb voltak elsőkét siettem a következő kapuhoz és utánam a tömeg.

Megérkezem és látom, hogy senki, felnézek a táblára hát ez a 6-os volt nem a 8-as. Egyből vissza is fordulok a tömeg gondolkozik most mi is van. Persze mire vissza értem addigra a tömeg másik fele csak megfordult és ott volt a 8-as kapu, így újra inkább leültem, de akik követtek azok beálltak a sor végére...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr47865101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magas bubu 2009.01.08. 16:04:25

Hogy veled mik történnek.... Gondolom életed élménye, de mostmár a mienk is.:D Köszi:)

magas bubu 2009.01.08. 16:05:25

Bocsánat a hangvételért, csak jelezni akartam, hogy én vagyok a blog (egyetlen) olvasója és így sikerült.:)

larina 2009.01.09. 17:42:27

tévedés!
ketten vagyunk.

nesta9 2009.01.12. 23:18:08

Igazság szerint hárman, bár az írásokon (helyesírás) nem látszik, hogy néha én is olvasnám, amit írok. :)
süti beállítások módosítása