HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Az utazás meglepően sima volt

2008.09.11. 18:19 nesta9

Ahhoz képest, hogy még sose utaztam úgy, hogy semmi se volt megszervezve és senki sem várt rám, meglepően sima volt az út. A repülő leszállt Dél-Brüsszelben azaz Charleroi-ban, ami egy másik város 40km-re Brüsszeltől. Ott megkérdeztem hova menjek mondták menjek a reptér elejére ott majd jön egy busz, ami a vasúthoz visz. Kimentem pont jött. Azután megérkeztünk Kőbánya-kispest olyan részére, amit ma már a köki is ki kérne magának, hát elég lepukkant volt. De arréb sétáltunk a villamosoktól 100 métert és akkor egy szép tér közepén ott volt a pályaudvar. Ott felnéztem táblára és már láttam is, hogy 15 perc múlva jön. Gyorsan vettem egy jegyet, ami 12.30 volt 75 percért (kb magyar sebességgel ment). Megérkeztem egy olyan pályaudvarra amit épp most építenek (segíts Dávid ha olvasod, hogy hívják a híres spanyol építészt valami Calatrava?, ő tervezte), de jól nézett ki ami meg volt belőle. Onnan meg már elmentem busszal a szállásra...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr5659015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juve1897 2008.09.11. 19:36:58

Calatrava, bár nm Dávid vagyok :D.

magas bubu 2008.09.11. 23:15:11

Én Dávid vagyok, és tényleg Calatrava:).

Fostál a repcsin mi? Nem nagyon, csak amennyire szoktál:D ("Ez normális, hogy így rázkódik a gép???")
Meg gondolom a busznál is volt para...
Azért szeretünk, így is...
süti beállítások módosítása