HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Sart Tilman az egyetemi falu

2008.09.19. 14:57 nesta9

Két helyen zajlik itt az oktatás az egyik egy épület a belvárosban a másik a Sart Tilman a városon kívül egy rendes falu nagyságú egyetemi rész, ahol az atom reaktortól kezdve az állatorvosin át a jogászig minden megtalálható. Ma volt először ott órám leszállok kb-re. Persze ábra vagy tábla sehol sincs hát elindulok érzésre. (Számozva vannak az épületek, de nincs sorban szóval csak egy számot tudtam). A geológia résznél nagy nehezen találok egy térképet, persze rossz irányba indultam, de sebaj még időbe észrevettem. 15 perc után megtalálom az épületem és szerencsére összefutottam két helyivel, akikkel Vassili miatt ismerkedtem meg. Ők segítettek megatlálni a termet. Nem egyszerű. A teremnek neve van így nem tudni az 5 emelet közül merre indulj. Ráadásul itt semmi sem párhuzamos semmivel és össze vissza futnak a folyósok. De meglett még nekik is kellett 10 perc, de meg találtam. Magáról az egyetemi faluról csak annyit, hogy az épületek a szocializmus jegyében készültek 4-5 emeletes téglalapok egy egy változtatással. Minden tiszta beton a sétáló út és a többi, de benőtte ez a zöld futónövény. Úgy éreztem magam mint login futásában (remélem jól írom egy 80-as évek beli scifi). Mintha egy elhagyatott kultúra maradványain keresgélnék. Nincsen rossz állapotban maga a hely, szóval nem amiatt, csak a környezet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr14671448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása