HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Rég volt az utolsó bejegyzésem

2008.10.07. 11:06 nesta9

Ennek két oka volt. Az egyik, hogy aktívan élem a Erasmusos életem, de ennél még nagyobb ok volt, hogy haldoklik a gépem és az internetem. Bár lehet csak az internetem, mert itt az iskolában ahol vagok itt elég jól megy az internet. Itt is van pár érdekes húzása, de azért itt használható rendesen.

Addig is kis ízelítőnek:Tegnap itt sztrájk volt. Megírtam az angol és francia tesztet. A szervezés elég franciás mindenben és voltunk Bruggeben is, ahol végre nem Jupilert ittam, igaz a csoki városában alig ettem csokit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr9700881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása