HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Pontosság ULG HEC és Persze Choffray

2008.10.08. 21:34 nesta9

Az előző bejegyzés már túl hosszú volt így azt nem akartam folytatni.

ULG University de Liege a nagy egyetem és azon belül van a HEC, ami sokáig külön is volt tőle és nemzetközi intézmény volt. Ez meg is látszik, hogy nem tartozott mindig az ULG-hez, de akkor a történet.

Meg lett az eredmény ki írták, hogy az óra a seminaire-be lesz. De olyat nem láttam még, aki tudná hol van az... De ez ott megszokott. Hétfőn mentem az első órámra. Egy papír fecnire ki van írva, hogy elmaradnak a nyelv órák a sztrájk miatt. Voltam ma a másik órán, ahol már volt pár tanát, de mondták, hogy az én tanárom ma nem lesz így elmarad az óra. Szóval ma se tudtam meg hopl van a terem és mást se. Más óráknál a HEC-en megtudták oldani, hogy van egy neptunszerű rendszer, ahol kiértesítenek ilyen esetekben. Itt miért nem tudják ezt megcsinálni nem értem...

Ehhez képest a jó öreg Jean-Mari Choffray Tanár Úr (tuti ő lesz itt a kedvencem nagyon nagy arc) megcsinálta, hogy pontban órakezdéskor bezárta az ajtót és onnantól kezdve volt aki kopogott volt aki felmászott, hogy benézzen az ablakon keresztül, de ő nem foglalkozott vele. Másoknak sikerült bejutni önnek nem, hát ne aggódjon nincsen gond, nem miattam csinálja, hanem magáért...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr18704134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása