HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Párizs

2008.11.25. 14:35 nesta9

A hétvégén (Péntek-Vasárnap) Párizsban voltam egy ilyen helyi szervezéssel olyan 60-an mentünk és a helyi diákszervezet szervezte meg. Busszal 5 óra volt az út és 90 euróból kijött az utazás szállás és a reggeli plusz pár belépő. Elég jó ár plusz mindent leszerveztek. Nekem nagyon tetszett a város nem tudom valamiért az volt bennem, hogy engem annyira nem érdekel meg, hogy biztos nem nagy szám, de nagyon az ellenkezőjét kaptam (lehet ezért tetszett annyira), de mindenesetre érdemes elmenni és szerintem vissza nézek még én is. Képek is készültek, de mivel én viszek sehova fényképezőgépet ezért várni kell erre. Még írok többet is, de most készülnöm kell, mert este lesz egy nemzetközi Project Management konferencia és pár másik diákkal prezentálunk majd.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr46787831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása