HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

A várva várt bomba

2009.01.05. 21:27 nesta9

Már itt nagyban beharangoztam, hát íme a sztori.

Amikor mentem haza már nem volt semmi dolgom hát gondoltam hamarabb elindulok a vonathoz nehogy lekésem, esetleg veszek vmit enni is. Annyira jól csináltam, hogy eggyel hamarabbi vonattal mentem, így jó korán ott voltam a reptéren. Ott ülök majd egy idősebb hölgy jön hozzám, hogy figyeljek a táskájára, amíg elmegy a wc-re. Hát mondtam jó. 5 perc után jó a biztonsági kérdi az én táskám-e, mondom nem hanem figyelek rá ... na lecsapott egyből hivata biztonságiakat... Én próbáltam mondani, hogy legalább nézzék meg a mosdót, mert mégis így vigyáztam a rám bízott táskára. De ne

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr38860152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása