HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Ma reggel vizsgáztam

2009.01.05. 20:57 nesta9

Reggel 8:30 kor kezdödőtt kint az egyetemi részen, ami kb egy órára van. Mire felkeltem egyébként gyönyőrű szép 10 centis hó volt és még havazott. Szép volt ezt jó jelnek vettem. Addig, amíg a busz megállóba nem érkeztem. Ott elkezdtem félni hogy megint nem fog jönni és hát igazam lett, de erről később még.

Besétáltam a városba az ottani buszom már ment mert főútvonal. Aztán kicsit még átnéztem vizsga előtt majd neki a 4 órának. 2 óra után kész voltam, de azért mág maradtam egy kcsit majd hazamentem. Ja és persze minden utasítást csak franciául mondtak el. Szokni kell, de legalább érthetően beszéltek :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr62860087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása