HTML

Gábor Liegeben

Gábor Erasmus élményei kerülnek fel ide.

Friss topikok

Az első szaktárgyam, 5-en voltunk

2008.09.19. 15:07 nesta9

Eddig ez volt a 3. óra amin voltam. (Többi nem indult az első félévben vagy modul tárgy így csak 6 hétig tart cserébe kétszer olyan hosszú). Ez volt az első, ami olyan volt, amit akár itthon gazdmatosként is tanulhattam volna. Nem volt vészes, hatékonyság vizsgálat a témája. Összesen 5-en voltunk. Egy helyi két holland és egy dél-afrikai rajtam kívül. Ja és monda a tanár, hogy tavaly kis csoportja volt, kisebb mint most. Szóval itt nincs akinek ez kötlezező lenne... De jópofa volt érdekes, megerőltetni ez azért szerintem nem fog.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborliegeben.blog.hu/api/trackback/id/tr91671464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magas bubu 2008.09.19. 19:51:50

Csak azért irok, hogy lásd én vagyok, aki olvasom a blogot. Én vagyok az az másik ip cím, akit rajtad kívül kimutat a statisztika. Jó a blog. Pá

nesta9 2008.09.20. 23:13:23

Sejtettem Dávid, hogy te vagy az egyik a napi 20 IP címből. De azért köszi, hogy felfedted magad :)
süti beállítások módosítása